wtorek, 15 października 2013

30. Jestem szczęśliwa!

Pokłóciłam się z Michałem, ale się pogodziliśmy. I jeszcze miałam 3 w-f. Stoję na bramce i jestem strasznie poobijana. A jeszcze te durne cięcia na nodze. Zaczęła mi krwawić!!! Ale przestało.
Najlepsza wiadomość jest taka że czuje się świetnie i mam świetny bilans. :D (y)
Bilans:
Śniadanie: pół małego plasterka szynki + kawa (6:40)
2 Ś: Nic
O: Herbata el grey (16:05)
K: Herbata (o 19)

A więc co raz mniej. A wiecie co mi pomaga?
Sudafed serio pomaga! Wzięłam dziś dwie i popiłam kawą i nie jestem głodna!
OMG!!!
A ja wam poszło?
Powodzenia !
I love you!

9 komentarzy:

  1. No to pora wypróbować :) Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dodaje Cię do obserwowanych ;) jesli bedziesz miała czas to wpadnij do mnie przyda mi sie wsparcie ;]
    http://rudaanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. sudafed to nie metoda. lepiej ćwiczyc wlasna silna wolne niz ćpać... spróbuj jakos inaczej walczyc z głodem

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawde Sudafed tak działa ? Nie wiedziałam O.o Musze próbować..

    A tak przy okazji serdecznie zapraszam do mnie: http://www.skinnylove-proana.blogspot.com/
    Dopiero zaczynam, ale tymbardziej potrzebuje wsparcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tu jestem nowa i normalnie Cie podziwiam! Jej, Twoje bilanse są cudowne. Też tak chcę. *.* Co do tego sudafedu to wiesz, że nie tędy droga. Rozumiem można od czasu do czasu sobie łyknąć tabletkę, ale serio szybko można się uzależnić. Uważaj po prostu. :]

    OdpowiedzUsuń
  6. ja rzadko bywam głodna. ale czasem z emocji, z niczeg, ze wszyetkiego jem. przejadam się. ale umiem nie jeść. jak wszystko jest ok, umiem nie jeść.

    OdpowiedzUsuń
  7. Organizm bardzo szybko przyzwyczaja się do sudafedu i niestety dawki trzeba ciągle zwiększać. To nie jest metoda. Silna wola i samozaparcie, o to tutaj chodzi. I wiem, że to masz :)

    http://myclosedlittleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. dobry bilans, ale lepiej nie używaj sudafed. lepiej niech naturalnie wszystko jest ;)

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń