niedziela, 20 kwietnia 2014

34.

Hej motylki!
Jak tam święta?
Ja mało dziś zjadłam.
I bardzo dobrze ♥
Jutro jadę do babci :((((
czyli dużo jedzenia,
a za 3 dni testy....
nie wiem jak ja to zdam...
nic nie umiem.
pustka w głowie
stresuję się bardzo...
teraz cały czas się uczę, powtarzam.
z matmy sobie już na wstępie odpuściłam, będę się cieszyć jak będzie 50 albo nawet i 30
za to z humanistycznych kuję cały czas ♥
oby nie było rozprawki... nigdy nie byłam z tego dobra! niech dadzą charakterystykę!!! BŁAGAM!!



A teraz zaproszenie na bloga:


Poznałam na twitterze fajną dziewczynę ♥
która chciałaby zacząć życie pro-ana ♥
jeśli chcecie możecie ją wspierać na tumblrze - > http://underweight-goddess-soon.tumblr.com/ ♥
i na jej nowego aska -> http://ask.fm/UnderweightGoddess
Kasia jest na prawdę miłą i kochaną dziewczyną ♥
kocham ją jak siostrę, a znamy się 3 tygodnie ♥
Mam nadzieję, że ciepło przywitacie nowego motylka w naszych szeregach! ♥ ily ♥

PS. moja waga spadła do 60 kg!!! ♥
ktoś dumny? :D ♥

5 komentarzy:

  1. Fajnie że wprowadzasz Kasie do naszego świata. A jak z Michałem? Masz z nim jakiś kontakt, o nim nic nie piszesz... :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam...
      Nie wyszło nam...
      zdarza się... :)))

      Usuń
  2. A jak tam u Babci było? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do testów, charakterystyka była w zeszłym roku, więc bardzo prawdopodobnym jest, że przypadnie Ci do napisania rozprawka.
    Natomiast spadku wagi bardzo gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też nie znoszę rozprawek... raz mi się udało 3+ cudem dostać :d
    Trzymaj się :******

    OdpowiedzUsuń